Mahur Arkadaşlar 37 günlük bebeğim var ve emziriyorum. Dün gece sanırım göğsümün üstüne yatmışım farkında olmadan bugün sol gögüs ucu çevrem taş gibi çok fazla ağrı yapıyor dokunamıyorum. Annem sütun dugumlenmis olabilir dedi. Sizce napmam gerekiyor bu durumda canım çok yanıyor 🥺
jap Mahur bebeğin emerken masaj yap. Yukardan aşağı doğru sütleri ittiriyo gibi. Sıcak duşun altında da masaj yap. Geçer inşallah🌼
Erva_eda Mahurgecmis olsun bol bol emzir ve masaj yaparak sütünü sağ eğer geçmezse ateş titreme kızariklik olursa da doktora görün 5 6 kere mastit geçirdim sicak suda iyi geliyor ama çok siserse de soğuk uygulaman gerekir dar giyinme sütyen takma bol ve pamuklu kiyafetler giyin insallah geçer 🙂
Lalande Mahur sıcak duş alıyordum ve bebeğimi çoğunlukla o göğüsten emziriyorum bir kaç güne açılıyordu
Zeynepki Canım ilk aylarda olabiliyor sana tavsiyem duş alırken yeşil sabunla ov göğsünü.. ilk başta acıyor ama sonra yumuşuyor göğüs, sonrasında sağarsan bir şey kalmaz Allah’ın izniyle. Ov ve masaj yap ki düğüm olan yerler açılsın.
Kirmizipapuc Bende yaşadım sıcak havlu yaptım sürekli sonra masaj jel ile acıyor ama açılınca geçiyor bebek emsin kalanı sağ bırakma memede o da sebeb oluyor
Mahur Emziremiyorum ama sagiyorum elektrikli pompa ile bide sıcak uyguluyorum üstüne ama banamisin demiyor bu uygulamayla kaç günde geçer sizce