Benşm oğlum da doğumda hastaneden taburcu olmadan sünnet oldu, iyi ki o zaman yaptırmışız, geçti bitti bile. Yeni doğduğu için mi bilmiyorum ama hiç ağlamadı. 1 hafta boyunca bezine merhem sürdük bitti gitti. Korkma canım hiç anlamıcak bile, çabucak iyileşiveriyor. Şimdiden geçmiş olsun yavruya.