Sevgili bebeği alerjili anneler benim bebeğimin de süte ve yumurta akına alerjisi çıktı.Bu benim ilk postum sessiz kullanıcılardandım ama bu uygulamadan alerjiyle ilgili bi çok bilgi edindim tarif öğrendim,bende yeni bi tarif keşfettim benim gibi hiç bi şey yiyemediği için üzülen annelerle paylaşmak istedim.Çok üzülüyodum hiç bi şey yiyemiyorum diye mikrodalga kekini keşfedene kadar.Efendim kekimiz mikrodalgada kupada pişiyo.Verdiğim tariften iki kupa çıkıyo isterseniz kağıt bardakta da pişirebilirsiniz.Ben çıkınca pekmezi biraz sulandırıp üstüne döküyorum ıslak kek gibi oluyo dilerseniz keki kupadan çıkarıp arasına meyve de koyabilirsiniz ya da içinde süt ürünleri olmadığından emin olduğunuz bi bitter çikolata ekleyebilirsiniz öyle de çok güzel oluyo.Tabi normal bi kek gibi değil ama onu da aratmıyo diyebiliriz🥲.Tarif şu şekilde:
3 yemek kaşığı un
3 yk şeker
2 yk kakao
1 çay kaşığı kabartma tozu
1 çk vanilin
3 yk sıvıyağ
Ve harcımız normal kek kıvamına gelene kadar su ekliyoruz
Daha sonra kupalarımızı yağlıyoruz ve kupalara paylaştırıyoruz ve mikrodalga da 100sn kadar pişiriyoruz.Afiyet olsun.