Selcanecrinn Ardenayse ya öyle mi nasıl doğum yaptınız normal mi sezaryen mi nasıl şimdi bebiş hangi şehirde siniz aynı gün olduğu için tanışmak amaçlı yazıyorum istemezseniz cevap vermeye bilirsiniz 🥰🤗
Ardenayse Selcanecrinn sezaryen ile doğdu Amasyadayız çok ağlayan bir bebek 5 aydır hep çok ağladı inşallah 6 aylık olursa sakin bir bebek olur☺️🙏
Selcanecrinn Ardenayse bizimde sezaryen ile doğdu çok gaz problemi yaşadık tam hafifledi derken şuanda dış problemi yaşıyoruz 🤗