Sizi korkutmak istemem ama yontemler ne kadar onemli olsa da bebeginiz de onemli. Ben egitim aldim caresiz kalmistim sizin gibi. Cook yavas ilerledik 2 aya yaklastik hepsini yavas yavas biraktik hala da tam olmadi devam ediyorum kendim ama bebegim aglamadi asla diyemem. Gun geldi yaninda oldum sarildim optum ama alisamadi bir turlu. Aliskanliklari degistigi icin agliyor, bu degisime ne kadar tepki verecegini de bebeginiz egitim sirasinda gosterecek. Cok az aglayip 3 gunde alisan bebege de birebir sahit oldum. Kisacasi 10 kere uyanan ve kalitesiz uyku uyuyan bebeginize zor bir surec de olsa goze alip verimli uyku hediye edip etmemek sizin karariniz. Atak donemine denk gelmemesine dikkat edin cok zor gecebiliyor yasadim🙄 ha bu arada egitime karar verirseniz kimseyi dinlemeyin sadece bebeginizin sagligini dusunun. Butun gece kesintisiz uyuyup sabah coook mutlu uyanan kuzunuzu gorunce yasayacaginiz mutlulugu kimse disaridan anlayamaz🙂