Bebeğime 3 aylıkken konuldu teşhis ve rotanın 2dozunuda yaptırdık bizde hiç bir yan etkisi olmadı ne kan ne başka bişey sadece ilk aşıda ilk kaka ishaldı o kadar şuan 8 aylıkız alerjimiz devam ediyor ama doktora sorduğumda alerji elbet geçici ama virüs kalıcı olur dedi ki yenidoğan bölümünde hemşirelik yapan biri olarak yazıyorum Allah evlatlarımızı korusun çok ağır geçiyor günlerce bebekler çocuklar kendilerine gelemiyor ve öyle serum destaği yapılır şöyle böyle diyenlerde inanmayın derim menenjit gibi çok önemli olan bir aşı