Annesininprensesi 6 ay 8 gunluk kizim ilk ay prima kullandim sonra tavsiyeler üzerine minies kullanmaya basladim. Iyi ki diyorum . Pişik sorunumuz yok ,taşma sorunumuz yok , sızdırma yok , bizim icinde maddi anlamda cok iyi . Öncelik kizim elbette ona dokunsa kullanmazdık fakat minies gerçekten çok güzel bir bez. A101 soffia kullandim o berbat ama onu diyebilirim.