Burdan tarif bekleyen tüm arkadaşlar öncelikle 3 aylık olmadan bebeginiz bunu yapmayın süt azalmiyor ama bebekte sizin gibi barsak çalıştırıyor. Tarifim….2 litre kaynar suyu cam kavanoza doldurun içine bir yeşil çay bir kayısı çayı bir adet dilimlenmiş limon bir çubuk tarçın bunları hergun sabah ac olmak uzere gün boyu içip bitirin bir gün sonrası taze bir hafta yapıp bir hafta ara verin bu arada mümkün oldukça aktif olun istediğinizi yiyin sadece akşam 7 den sonra ağır şeyler yemeyin ben bu şekilde barsak sorunumdan kurtuldum göbek gitti ve basen sorunum vardı onunda eridiğini fark ettim