Remef- Kızlar bana gerçekten memnun kalacağım harika saç düzleştiren saç düzletirici markası önerirmisiniz ?
Ayca_ogun1 Remef- Arzum Buka yi kullanıyorum 9 yıl oldu benimde kablosuda çok güzel uzun çok kullanışlı hatta sonra maşasinida aldım düzeltiriciden memnun kalınca 😊👍
Kubrakayraa Remef- remington🤌🏻 Sene olarak hatırlamıyorum ama o zamanlar bimeks vardı oradan almıştım çok memnunum
Mircet Remef- philips porcare karetin saç düzleştiricisi 10 seneden fazla kullanıyorum saçlarım kıvırcıl efsane üzerine tanımam☺
NaimeYilmaz Remington. 5-6 sene kullandım bozulmadı ama fişi taktığımız yeri kırıkdı. Tekrar remington aldım adı Remington S8540 Keratin Protect Keratin Korumalı Saç Düzleştirici genel olarak bu markayı öneririm
BeautifulMother1 Remef- yaklaşık 10 yıldır kullanıyorum o zaman uygundu ama çok güzel maşa gibi de kullanabilirsiniz 🌸 https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_ph%C4%B1l%C4%B1ps-procare-keratin-hp8361-00-iyonik-sa%C3%A7-d%C3%BCzle%C5%9Ftirici%C2%A0-%C3%A7anta-hediyeli-1054799.html
Alpmerve Remef- ben Philips düzleştirici tarak kullanıyorum o kadar memnunum ki O kadar kalın saçlarım var ama 15 dakika demeden yapıyorum