4ay2gunluk olduk bizde. 16gun sonra atagimiz bitecek inşallah. Gündüz uykularimiz çok azaldı ve emmelerimizde tabi keşif yapmaktan. Ara ara ağlama krizleri sonra işte kucaktan inmiyoruz zaten bırakınca ağlar felan.1haftadir sesimizi iyice keşfettik uykudan bile konuşarak uyanıyoruz oturma merakından kas yapmış durumdayız salyalarda şelale 🤣