Kızlar bebegim yarın 10 aylık olucak günde üç öğün veriyorum sabah öğle akşam anne sütğ veriyorum ama bir dk toplasan en fazla iki dk emip bırakıyor internette bakıyorum diyorki uzmanlar formül süt içiyorsa bebek 200cc içmesi gerekir ben düşünüyorum benim kızım anne sütü alıyor ama okadar asla içmiyor dediğim gibi toplasan bir dk içiyor emiyor sonra kahvaltısına geçiyorum doğrumu yapıyorum bilmiyorumki