Umudum ne ameliyatıymış bu değişikler gerçekten! Korkulacak birşey yok nasır bandı satılıyor eczaneden alın. Mürekkep gibi nasırı olduğu yerden ayırıyor yavaş yavaş bide kezzap gibi bi sıvı sürülüyoryakıyor o bölgeyi zaten acı hissetmiyorsunuz. Sonradan kopuyor zaten önemli olan iyice temizlemek
Cildiyede ilaç falan sıkıyo iyileşiyor korkulacak kadar helede ameliyat olacak kadar kötü birşey değil. Eşimdede bendede aynı anda çıktı hemen hemen aynı anda da geçti 🙂 biz hemen doktora gitmedik 2 ay sürdü bu yüzden. Kendi geçer diye uzattık yoksa çabuk geçebiliyor.