6 ay aşıları ile beraber bexsero oldu. Aşı olduğu gün 38 oldu ateşi, ertesi gün de gün boyu en düşük 37 oldu. Bir sonraki sabah her şey yolundaydı. Doktoru 37.5 olana kadar calpol önermedi. Kusma olmadı ama sanırım aşı yeri ağrıdı, yanlışlıkla her dokunduğum zaman ağladı ilk gün