Benim kızımda emziğe çok düşkündü gün icinde sürekli ağzında gece uykuya daldıkdan sonra atıyordu ben emziği önce bala sonra çörek otuna batırdım böcek olmuş dedim ilk iki gece ağladı yedek emziği verdim sabah uyandığında anne emzik böcek oldu diyordu öylelikle bırakmıs olduk sizede belki fikir olur