Hemsireeeannee Kızlar 7 aylık bebeğim var 1 aylık hamile olduğumu öğrendim . Emziriyorum. Başına gelen var mı? Emzirmeye devam mı ettiniz bir sakıncası var mı ne yapmam gerekiyor yardım edin lütfen
basaktpe12 Hemsireeeannee doktorum emzir dedi bende kesmedim ama azalttım ona göre ilaç veriyorlar 1yaşında oğlum var 2aylık hamileyim
MutluYaprak Hemsireeeannee bi arkadaşıma doktoru emzirebilicegini söylemişti ona emzirdi bı sıkıntı olmadı
Ates_mami Hemsireeeannee doktorunuza danışın tabi ama ben kesmedim.15 aylık ve 3 aylık beraber emziriyorum şuan. Hamilelik boyunca da emzirdim.
Happy22 Rabbım yardimcin olsun demek ki süt koruması yok yumurtlama catlamaya denk geldin mi kaçış yokmuş
Hemsireeeannee Happy22 aynen öyle olmuş sürpriz oldu. Vardır hayır elbet sağlıcakla gelsin sürpriz melek 🙏🏻
asyakusum Hemsireeeannee benimde 9 aylık bebeğim var ve sanırım hamileyim test çubuklarım hafif silik çıktı yarın kan vericem eğer hamileysemde sütten kesmeyi düşünmüyorum bu ikimizide çok yıpratır 😔
Maviyesil121212 Hemsireeeannee hayırlı olsun :) göğüs uçları uyarıldığı icin erken doğuma sebep olabilir diye kesmemi söylemişti doktorum ama benim kızım 21 aylıktı muhtemelen ona güvenerek bu kadar net konuştu
Annebalisi Hemsireeeannee Doktorunuza danışın en iyi o yönlendirir benim doktorum 4.aya kadar emzirebilirsin demişti. Sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi🙂
Mimarbiranne Hemsireeeannee kuzenim 6 aylıkken hamile kaldı tekrardan bebegi emmeyi bırakmadı hala daha emiyor sutun tadı ve içeriği degisebiliyormus kimi bebek buna tepki gösteriyormuş umarım sizinki de göstermez.