10 aylık bebeğimi sünnet ettirdik cuma günü heöen iyileşir dediler bugun üçüncü gün sürekl daha mızmız yarasına baktıkça içim kötü oluyor tek bezle durmuyor karton bardak koyuyorum olmuyor var mı önereceğiniz birşey çaresiz kaldım.vars bu aylarda sünnet yaptıracak yaptırmasın biz pişman olduk çok hareketli yerinde durmuyor hareket ettikçe canı yanıyor😭😭