1 yasina girdi bebegim gireli 5 gün oldu uyku problemi yoktu geceleri uyuyordu saat 4 gibi sütünü icip geri uyuyordu son 3 gecedir uyuttuktan 1 saat sonra gözü kapali çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyor susmuyor sakinlesmiyor yasayan var mi neden böyle oldu bebegin karni tok alti temiz gaz sorunu yok aşı yapildi 3 tane 2 kol 1 bacak acaba asi yüzünden korku mu kaldi bu sorunu nasil aşabilirim tesekkurler cevaplariniz için