Sarikuzumalp ben de tam kızımı uyutmuş duş alacaktım, banyoya bir girdim yerde yavrusu. Aklımı kaybediyordum nerdeyse, aha dedim sarmış evi. Çok çabuk üredikleri için bi de yavru görünce her yerde vardır diye düşündüm. Duş almadan çıktım, kızımı aldım eşimi aldım anneme indim. Sonra da ilaçlattık zaten, başka türlü giremezdim asla eve. Çok şükür bi daha çıkmamışlardı, Allah korusun ya valla çok pis bir böcek bu. Kanalizasyondan falan da çok çıkar hatta. Giderlerden gelir genelde. Pislik taşır yani. Allah korusun çok tiksiniyorum bundan 😥