Merhaba güzel anneler Kızım 4.5 aylık dogdugudnan berı mama meme gıdıyoruz cnku ılk ay kızım malsef kılo almadı mama takvıyesı derken gitti öyle smdı arastırıyorumda hatalarımda olmus buyuklerı bılenmerı dınlerken kızım 2 aylıkken yok dedm yapıcam sutumu arttırmak ıcın. Sagım vs yaptm cok sukur artmaya baslamıstı hatta 15 gunde güzel kılo almstı doktorum mamayı azalt demskı zaten kzm ıcemıyordu emınce emerek uyutmaya alıstırmıstm cok gizel gıdıyodu ancak bı kere sallanmaya alıstı annemdeyken snra bıraktırana kadar o surede meme reddıde geldı derken suan nerdeyse emmıyo mama istiyo memeyı gorunce kafasını cevırıyo aglıyo aslında cok takardım hala daha üzülüyorum cunku bu gıdısle memeyı brakacak bılıyorum ama takmayı azalttm cnku cevremde cocugunun saglıgıyla ugrasan aynı zamanda dogum yaptıgım arkadaslarım var ve dıyorum saglıgı yerınde sukret Allah senı sınamasın. Bı yandan dusunuyorum kendıme kızıyorum neden oyle yaptın böyle yaprın söyle yapsan sutun olur böyle emzırıceksın dıye anne kafası işte ama içimde emmedkce hep bi hüzün oluyor ıstemsız üzülüyorum ılk bebegım ve hayallerım bambaskaydı neyse dıyprum yeterkı pskolojık olarak güzel beslensin yavrum saglıklı mutlu bebek olsun yeter sizinlede dertlesmek ıstedım