Kızlar termos alıcam ama kararsız kaldım. Bebegimi sağarak besliyorum evde anne sütü içiyor ama arada acil dışarı çıkmam gerektiğinde yanıma mama alıyorum ve sıcak suya ihtiyacım oluyor. Sorun şu ki ilerde ek gıdaya geçtiğinde içine çorba yada yiyecek koyabileceğim birşey mi alayım şuan su koyarım ilerde mama çorba vs,yoksa uzun ince sadece su koymak için termos mu alayım kararsız kaldım.
Ve de termos tavsiyeleriniz varsa çok sevirim 😘