Aylak canım yavaş yavaş saati öne çekmeye çalış benim kızım ilk zamanlar 11 di uyku saati sonra bi baktım burada bi anne 8 de yatırıyor bebeğini 🧐 dedim bende yaparım yaptım da. Aşırı rahatım şimdi denemelisin bence ısrarlı olmaktan vazgeçme ağlıyorsa biraz konuş tekrar salla yada uyutma çabasına gir ben bir de beyaz gürültü açıyorum canım o zaman anlıyor uyku vaktinin geldiğini 🤓