Allah rızası için birisi bişey desin 5.ayda doktor kontrolu ile 3 gun kuralina uyarak ek gidaya basladm cok guzel kabul etti bi ara enfeksiyon kaptı antibiyotik kullandı o gün bugündür hicbir sekilde ek gıda yediremiyorum kafayı yicem kasigi gordugu gibi agzini kilit yapiyo eline verince oyun saniyo sadece yere atiyo sutum var ama alismasi icin ek gida da yemesi gerekiyo sonucta ya yemedikce sinirleniyorum zten cok mızmız bi çocuk🤦🏻♀️