Eb11 Hanimlar benim kizim 9 aylik baş cevresi büyük cikti doktor mr istedi.cok korkuyorum bisey cikacak diye.sizce ne olabilir
Prensesminik42 Eb11. Canmm. Benşz kızım da dokuz aylık. Kafa çapı büyük çıktı. Dokyor. Beyin rötgeni istedi. Hidrosefeli. Olabilir die. Şükür hiç birsey çıkmadı bas çapı. 3*1 45 çıktı
Duriskonunannesiii Eb11 bizimki de başından beri büyük gidiyordu ayına göre bizimki de 9. Ayı bitirdi 46 cm çıktı, bıngıldak kapanması nasıl sizin peki bizimki hala 2×1,5 ,bıngıldak kapanması da önemli ,ayrıca koca kafa bizim tarafta genetik 😬
Eb11 HavvaZade doktorda öyle dedi ama hic bi belirtisi yok.gayet hareketli bi cocuk benim bildigim kadariyla hidrosefalide sürekli bi uyku hali nöbet falan oluyormuş
Kurstalp1 Hiç korkmayın hidrosefali diyenlerede aldırış etmeyin onu zaten anlardınız çocugunuz hep gözünüzün önünde içinizi ferah tutun benimde oğlumun büyük çıktı ultrason istediler hiçbirşey yok sadece genetik içinizi ferah tutun☺️
Eb11 Kurstalp1 bende hep onu diyorum Allah korusun hidrosefali olsa anlasilmazmi hareketlerinden falan.ama benim kizim masallah cok hareketli bi bebek yani gayet herseyi normal geliyor bize
Eb11 Kurstalp1 aksine benim kizim tabiri cayizse cin gibi derler ya masallah aynen öyle.iki elinden tutuyoruz mesela kendisi yürüyor
Byzthan Aynen benim oğlumun da 6. Ayına kadar büyük dediler şimdi kafası 47 cm 9 aylık bizdende ultroson istediler ama bişey cıkmadı genetik ailem hep koca kafalı hatta rahmetli babannem dedem için kelder kafalı derdi 😂😂genetik işte hepimiz öleyiz. Rabbim evlatlarımıza sağlık sıhhat versin inşallah🤲
Nilguny Eb11 farklı bir doktora görünün derim bizede geçen haftalarda özel hastanede mr istediler daha sonra devlet hastanesine gittim eğer belirtisi yoksa bu yaştaki cocuga boşuna mr çekmeyelim ultrsondan baktılar cok şükür bir sorun çıkmadı belirtilerde yoksa boşuna o strese girmeyin bir kaç doktora daha gidin derim 🙏🏼