Brcn0650 Arkadaşlar 8 buçuk aylık bi bebeğim var spora bi başlayıp bi bırakıyorum bebekle beraber nasıl düzenlia spor yapabilirim doğumdan sonra korse kullanmadığım için biraz göbüşüm kaldı onu eritmek istiyorum
Mom088 Brcn0650 kızım 8.5 aylık beslenmeme dikkat edip hergün 3 mil Leslie yapıyorum. Tabi bunu 1 haftadır yapıyorum
Mom088 1balkizannesi bende zaten göbek kalmadı bunun için birşey de yapmadım. Ama Leslie ile bacak ve basenimde incelme olacağına inanıyorum.