Kızlar bebeğim 9 aylık diş henüz hiç yok. 1 aya yakındır her gece 23.00-00.00 veya 01.00 civarı bir çığlıkla ağlama krizine giriyo. Ne yapsak susmuyo uyanmak kesinlikle istemiyo farkındayız ama artık ağlamaktan sabaha sesi kısık uyaniyo. Dr.soyledik yapısı böyle bir bebek dedi geçti ama yaşayan bilir. Gündüz evde tw açmaya zamanim hiç olmuyo çizgi film izletmiyorum ani tepkilerden kaciniyorum. Başına gelen çözüm bulan var mi