Merhaba anneler 🙋🏼♀️ Oğlum 1 yaşına girmek üzere . Aynı odadayız fakat beşiğinde yatıyor . Çok güzel bir odası var çok emek vererek hazırladım ama babası yatıyor şuan orda 😊😊 kaç aylıkken ayırdınız ,sorun yaşadınız mı . Oğlum gece mama içmek için 1-2 kere uyanıyor .