Bhrbhr arkadaşım ben yeni üye oldum ve hemen size yazmak istedim üzerinden zaman geçmiş ama, benimde sütüm az geliyordu ben hastane tipi cihaz kiraladim üç aydır sütümu sagiyorum çok yorucu biliyorum ama sagdikca süt geliyor tâbi yiyip içerseniz bunun yanında,niye yapıyorum bunu bebeğim premature önce çabuk kilo alsın toparlansin diye sonra lohusalık depresyonu vs vs üç ayı bitirdik ve üstüne süt alerjisi var o yüzden kendime dayan sık dişini gittiği yere kadar ver sütünü çocuğuna diyorum sizde sabırla sagmaya deneyim inşallah namaya ihtiyaç kalmayacak