Esnertssrn bizimde fenilalanin degerli yüksek cıkmıs tı tekrar istediler verdik ama bekleyemedm tabi ben o ara öldüm öldüm dirildim resmen hastanede kendim baktırdım o degere normal cıktı, zaten bir dahada aramadılar saglık ocagında n, birçok zaman olabiliyormus böyle farklılıklar içini ferah tut eminimki normal cıkıcaktır