Benim kızım 10 aylık. Basmıyor ayakları üzerine. 6 ay için zaten çok erken davranıyorsunuz. Acele etmeyin zamana bırakın. Sakinliğinizi koruyun paniklemeyin.
2 gün önce götürdm b12 vitamin eksikliği çıktı. Bide demir ilacını pek düzenli kullanmadığım için oda eksik çıktı. Başka birşeyi yok elhamdülillah. Kısa zamanda geçicek inşallah inanıyorum 🤗