Kızlar hepinize merhaba bebeğim 8 aylık ama hala gaz problemi çekiyoruz ağlamıyor fakat geceleri özellikle çok ıkınıyor sabah kalktığı zaman çıkartıyor gazını kimyon duydum veren var mı ne kadar verdiniz ben bir çay kaşığı denedim ama az mi verdim çok mu bilemiyorum 🌸