Sltn01 5 aylık olduk dün tam rotavirüs aşımızın 2.dozunu olduk kilosu boyu iyiymiş şükür ama 2 gün huzursuzluk yaptı çok fazla ve ishal yaptı . Sizlerin iyi geçer inşallh kızlar