Denizsmom Kızlar buzdolabındaki annesütünü çıkarıp sıcak suda beklettim o esnada bebeğim uyudu, tekrar buzdolabına koysam bir şey olur mu?
Merve28Gurcan Denizsmom oda sıcaklığında 8 saat bozulmdan bekleyebiliyor diye biliyorum ama ne kadar doğrudur bilemem.
Denizsmom Merve28Gurcan oda sıcaklığında 3 saat kalabiliyorda buzdolabına tekrar koysam sonra tekrar ısıtsam bir şey olur mu onu merak ediyorum
Merve28Gurcan Denizsmom biz ısıtmıştık bişey olmadı .Ama eğer bebiş sütğ bitiremezde onu da dolaba koyup bir daha ısıtmak istersen o zaman ısınmaz artık.sadece 1 kere ısıt.