Merhaba kızlar bebeğim 16 günlük hastanede sarılık olmasın diye mama takviyesi yapalım demişlerdi ve sonra da takviye devam etti ben doymadığı için ağladığı için mama da verdim biberonla. Memeyi tutmada bi sorun yoktu ama bikaç gündür mememi tutarken birden bırakıp çığlık koparıyor. Sütüm de var ama kendisi bırakıyor tekrar tutturuyorum yine bırakıyor resmen savaş veriyoruz. Kan ter içinde kalıyorum emzirirken. O kadar yoruluyorum ki. Sadece süte nasıl dönebilirim? Bi de eşim falan asla destek olmuyor. Hemen mama yapıp getiriyor bırak çocuğu ağlamasın diyip mamasını hazırlayıp ver diyip içiriyor. Kaynana gibi sütün yetmiyo diyip mama veriyor.
o kadar moralim bozuk ki sütüm yetmiyor diye üzülüyorum artık pes etmek üzereyim