Medine01 Kizlar benim kiz 1 yaşından sonra ilk defa diş çıkarıyor ateslendi baya ishal doktora gittik diş etleri baya kabarmış heran çıkarabilir dedi ve beyazlama var cok cok huysuz ne yapmalıyım rahatlasın diye
TwinsmomDA Medine01 eline yeşil soğan verin en güzel kaşıyıcı. Ya da kaşıyıcınjz varsa dolapta bekletip soğuk verin. Bir de jeller iyi gelir
bgmarik Medine01 doktorum bana her gece olmamak şartıyla gece uykusundan 45 dk önce 1 çay kaşığı calpol verebilirsin dedi.Bir kaç kere denedim uykuya geçişi daha rahat oluyor.
NesLyy- Medine01 Çok zorlanıyorsa calpol verin bencee yazık. Ben diş jeli aldım son çare doktor önerisiyle rahatladı bayaa.
Medine01 bgmarik uykuya geçişte problem yok normal hali huysuz aşırı derecede ne kucakta ne yerde durmuyo halsiz iştahsızlık oyle
NesLyy- Medine01 Bende almamıştım bu yüzden evet ama doktor yazdı sonuçta napalımm kötü olsa yazmazdı sanırımm diş çok zor aşırıya kaçmamak şartıyla verilebilir bence😌
Berenalp Medine01 Çok kısa süreli işe yarıyor 10 dk etkisi geçiyor sonra yine aynı tabsiye etmem acikcasi
Medine01 bgmarik onu da verdim atiyor bebekken hersey ağzına gidiyordu simdi sevdigi şeyleri ağzına alir yoksa yok
Berenalp Medine01 çok zor çok valla 13 aylık. Oldu azı dişi patladı ucu var öldürdü bizi onun tamamı çıkana kadar ne yapcaz hiç bilmiyorum ne yiyor ne uyuyor hep eziyor onlara da zor helak oluyorlar valla
Medine01 Berenalp aynen öyle öyle huzursuz ki onu öyle görmeye alışkın değilim benim kizim güler yüzlüdür hep