Emolii bende de aynısıydı kullanmadığım şampuan kalmadı nerdeyse ,çözümü yeşil bıttım sabununda buldum. Saçı yapış yapış yapıyor ama en azından dökülmüyor. Burdan biri de zeytinyağı sabununu önermişti. Bi deneyin bunları isterseniz ben iki haftadır kullanıyorum hergün yıkıyorum etkisini gördüm