Merhaba, kizim 8 ay 24 günlük normalde Uyku konusunda aşırı bi sıkıntı hiç çekmemiştik ama ne olduysa 10 gündür falan üst dişi patladigindan beri yani özellikle geceleri ama bazen gündüz uykuları öncesinde de aşırı huysuz. Bana bakıp mamm mamm mamm mamm diye ağlıyor ac olmadığından eminim uzun uzun emmiş oluyor yatmadan. Arada ina bakınca gülüyor yani dikkat çekmeye çalışır gibi daha çok durup bakıyor napicam diye vs hal tavırları. Şu anda da ayniyiz uyutmaya çalışıyorum bas bas bağırıyor ağlıyor geceleri zaten sayamadığım kadar kere ağlayarak uyanıyor sabaha yaptığından daha yorgun oluyorum bu yüzden. Bunlar neden oluyor dişle ki ilgili ama diş patladıktan sinra başladı atak mi ne bu ayyy nasıl basa çıkıcam bu arada beslnemede de 1.5 aydır problem yaşıyoruz uzun süre ağzını kilit yaptı hiçbirşeyi katiyyen yediremedim sadece emzirdim şimdi yeni yeni meyve vs almaya başladı.