Benim oğlum 16 aylık. Neredeyse doğduğunda beri hiç yastık kullanmadım . Başlarda bir iki ay ufak bebek yastığı kullandım ama sonra boynu ağrır , boğulur korkusundan kullanmadım. Çokta hararetli yatıyor . Acaba artık kullanmak gerekir mi ? Bir sakıncası var mıdır kullanmamasının ?