Kızlar merhaba bebeğim 4 aylık bebeğimin 2 aydır kilo alımı az olduğu için 200 gr 300gr ancak aldı 2 aydır neyse doktorumuz bu ay ek gıdalara geçelim dedi ama ne ben ne de bebeğim buna hazır değiliz bence birde pek detaylı açıklama yapmadan elime bir kağıt tutulturdu burda yazıyor dedi açıkcası sonfa biraz İnternet üzerinden araştırma yaptım ve bebeğim daha baş gövde kontrolünü tam saplayamıyor ek gıda dönemi için bebeğin en azından destekle Oturması gerekir elleriyle kendi alıp birşeyler i ağzına götürmesi ağzında çiğneme ezme daha doğrusu damakta yapması gerekirmiş biz bence buna hazır değiliz sütüm de az bu ara sağıp veriyorum tam aktif emmediği için benim gibi 4 ayda başlayan var mı ek gıdaya nasıl başlıcam 3 gün kuralı vs neler yaptınız sanırım başka bir doktora daha gideceğim birde bebeğim 1 kere kakasında mukuslu kaka geldi 1 parmak kadar hafif çatlak var dedi popsunda alerjide olabilirmiş ama endişeliyim işte şu son 1 haftadır ne yapıxam bilmiyorum Bi daha kakalı kan tekrar etmedi henüz böyle bir durum yaşadınız mı lütfen cevap verin