Ben ayakkabı değilde patik aldım koko patik sayfasından ölçtüm ayak altını 11 cm çıktı ben de 1 no büyük aldım hem ayak büyümesini engellemesin hem de yazın rahat giysin diye üstte lastiği var çıkmıyor ayağından memnun kaldım zaten daha yürümüyor oğlum normal ayakkabı almak doğru olmazdı🙈