Kizlar 4 bucukbuçuk aylık bebeğim var mama ve meme ile besliyorum
Ama emmedigi için sütüm azaldı sağarak veriyorum onunla da nereye kadar sağayım.Bestlak ve galactaco kullandım ikiside bende ve bebeğim de alerji yaptı. Süt arttırdılar ise yarıyor rezene tatlı şerbetler falan artmıyor sütümü ne yapayım lütfen yardımcı olun bebeğimi sütle beslemek istiyorum az da olsa😭😭😭