Gizeminannesi_04 Kızlar 39+5 haftalığım bu meryemana otunu nasıl kullanmamız lazım? Napcam yani bilenler var mı? Bilgi verir misiniz.
Seeennneemmm Gizeminannesi_04 sancıların başladığında suya koyman gerekiyor. Suda açılıp büyüdükçe senin rahminde açılıyormuş. Doğum yaptıktan sonra mutlaka sudan çıkarman lazım
ilknurgoksu Gizeminannesi_04 sancılarım başladığında birisi suya Meryem suresini okumuştu sonra otu içine koymuştuk suyunu içmedim içenler var. Ot çok çabuk açıldı ama bende etki göstermedi 😅
Maviyesil121212 Gizeminannesi_04 hastaneye yanımda getirdim, sancılarım başlayınca suya koydum, internetten araştırıp duaları okudum. 4.5 saatte kızım kucağımdaydı, ottan veya değil bilemem 🤷♀️ doğumdan sonra da Sudan çıkardım
Gizeminannesi_04 Seeennneemmm sıcak su mu? Soguk su mu? Ve koyarken olunacak dua var mı? Ve Doğum yaptıktan sonra çıkarmasam unutsam nolur? Cevaplar mısın hiç bir şey bilmiyorum
Gizeminannesi_04 ilknurgoksu alla alla ben de yeni duydum onu hiç bilmiyorum merak ettiğimden soruyorum valla
ilknurgoksu Gizeminannesi_04 normal ılıktı.bence doğumdan sonra birisine tembihleyin o çıkarır illa ki 🙏🏻
Seeennneemmm Gizeminannesi_04 soğuk suya internette hangi duaların okunacağı yazıyor canım unuttum hepsini Yusuf Meryem sureleriydi sanırım. Rahim toparlanamaz diyorlar hemen sudan çıkarmazsan
ilknurgoksu Gizeminannesi_04 denemekten zarar gelmez ama egzersizlerini vs ihmal etme😍sağlıkla kucağına al inşallah ♥️
Maviyesil121212 Gizeminannesi_04 evet :) zaten açılma hızlı ilerlesin diye kullanılıyor Meryem ana otu
Ebru2ozturk Gizeminannesi_04 ben yaptım gebe kalmak için de etkili suya koy sudayken Meryem suresi ilk sayfasını oku daha sonra bir bardak her gün iç içince dua et bu kadar ayrica hurmada ye bol bol