Merhabalar hanımlar
1,5 aylık kolik bebeğim var. Kolik anneleri bilir meme dışında sakinleşmiyor çocuk. Geçen 12 saat (tabii aralıklarla ama) hiç uyumadan emzirdiğimi bilirim. Nasılsa emdikçe süt de artıyor diye işime geliyor da ama o kadar saat emzirmek de başlı başına bir iş yükü sonuçta evde diğer işler de var. Acaba emzik versem nasıl olur diyorum. Kolik bebeklerin emmesi mi daha iyi, yoksa emzik kullanılmalı mı? Emziği tutar mı kolik bebek ağlamasına iyi gelir mi?