Browni Kızlar abdest geçiyormu biri geçiyor cansız varlık diyor biri geçmiyor diyo kafam karışık cokta istiyorum bilgisi olan varmı
symzll Browni size bir tavsiye,yaptırmayın.Yapılınca çok güzel evet ama dökülmeye başlayınca kendi kirpiklerinize götürüyor kopuyor.O kadar pişman olmuştum ki kaç sene oldu hala toparlamadı.çokta güzel bir yerde yaptırmıştım.
Browni symzll ben yaptırmıştım eskiden öyle bir sorun yaşamadım smdi tekrar istiyorum ama abdest kafamı kurcalıyor