Benim kızım 23 aylıkken aldım 3 4 yaş olanı. Bol olsun rahat eder seneye de giyer hesabı. Altından pijama takımı giydiriyorum. Üstünü de örtüyorum ama zaten anında açıyor. Örtmeye gerek olmuyor. çok rahat yatıyor. Tulum dan önce her dakka odasına gidip Üstünü örtüyodum