anne15 Sabah 9 gibi uyanıyor☀️ İlk olarak yarım biberon süt ısıtıp veriyorum 🍼 1 saat geçtikten sonra 1 yumurtayı tavada veya haslama yapıyorum biraz peynir biraz zeytin salatalık koyup yediriyorum 🥚🍳🧀🫒🥒
Bikaç saat geçtikten sonra eline elma,muz,armut 🍎🍌🍐evde ne varsa veriyorum haftada 2 kerede muzlu veya pekmezli kek yapıyorum 🥮 onu eline veriyorum yani mümkün oldugunca eline yemesi için atıştırmalıklar veriyorum.😊 Öğlende genelde sebze ve çorba yapıp veriyorum. 🥕🍠🥔🥦🫑🌽🍜Eğer ki fazla yemediyse bu sefer süt veriyorum🍼 Aksam yemeğinde et,tavuk,pilav,makarna 🥩🍗🍝🍚 kısaca kendimize ne yaptıysam onada aynısını yapıyorum😊 12-1 gibi uykuya geçiyor o zamanda mama veriyorum🍼 İşte bu kadar🙃