EKaslan 4. Aylıkken yaptırdık bizde, hiç pişman değilim çünkü sünnetten 15-20 gün sonra dönmeye peşine emeklemeye başladı, yüzüstü dursaydı iyileşme süreci daha uzun sürerdi diye düşünüyorum. Lokal anestezi ile yarım saatte bitti sünnet işi. Çok rahat geçti bizim, ekstra hiç bir şey kullanmadım. Bezini bol bağladım sadece bu süreçte, birde bant düşene kadar her gün ılık suya oturtup peşine pansuman yapmıştık. O da 4-5 güne düşmüştü, bir hafta sonra hiç bir şeyi kalmamıştı. Doktorun yazdığı Ağrı kesiciyi bile ilk gün verdim ikinci gün gerek duymadım bence erken dönemde yaptırmamızın avantajıydı tüm bunlar..