tari merhaba. Benim oğlumda öyleydi kaka yapana kadar mosmor olurdu. Kabız da değildi ama yine de yapamazdı. Gazı da çoktu. Zinco die bi gaz damlası var. Bitkisel içerikli. Onu kullanmaya başladıktan sonra hem gazı düzeldi hemde kakasıni yapması düzeldi çok şükür. Bizde nerdeyse 6. Ayına kadar çektik bu kaka sorunundan ama dediğim gibi o damlaya başladıktan sonra düzenine girmişti. Bizde sürekli fitil kullaniyoduk oda zararlı ama insanın başka çaresi olmayınca mecbur kaliyoduk. Size tavsiyem eğer gazi da varsa bi o damlayı deneyin belki sizin bebise de iyi gelir. Çok geçmiş olsun