Mercoban-0701 Kızlar uyku problemi yaşıyorum hiç uyumuyor desem yeridir hersey denedim fayda yok saatlerce sallıyorum yine uyku yok gece kalkıp oturuyor uyuduğu 2 saat sizin de böyle mi bi yardım 🙏😫
pitircik2019 Mercoban-0701 atak haftası ve diş çıkarma durumu var mı ? Uyaranlardan uzak tutun , duş masaj , sakin oyun veya kitap okuyup gece olduğunu anlatarak uykuya gecirebilirsin canım. Belki bir yeri ağrıyordu hiç belirtisi yok mu?
Alinduru Mercoban-0701 dişleri ne durumda? Azı dişleri çıkarken öyleydi kızım şimdi köpek dişler geliyor 16 ay 1 günlük.
Mercoban-0701 pitircik2019 doğdu doğalı uyku problemi hep aynı en son çarem atak diye düşünmeye başladım
Alinduru Mercoban-0701 o zaman çok normal bir durum. O azı dişleri çıkarırken o kadar zorlandık ki. Ağzı kanlar içinde mi kalmadı sabahlara kadar ağlamalar mı desem 42 dereceye kadar ateş 10 gün boyunca tek bir lokma dahi yememek yani hepsini yaşadık. Azı dişler biraz zor çıkıyor maalesef 🥺