Kızlar iyi akşamlar ,
2 ay 20 gün önce sezeryan ile doğum yaptım daha adet olmadım ama 3 gündür ara ara kahverengi akıntı görüyorum başına gelen var mı adet öncesi mi oluyor anlamadım.
Gusül alıp namaz kıldım ama tekrar oldu 🤦
Yaşayan beni aydınlatabilir mi?