Evde korona da 2.gun iyiyim emzirme süreci ni yandan maske ınsana zoe geliyp eşim de evde yardımı cok var kaynanam var oda maskeli risk yok bi ben hayat eve sığar da varım eşiniz veya korona olmayan yakınınız size hzmet ediyor mu geliyo mu bunu merak ediyorum kızlar hijyen temizlik yikama oluyr hep dikkat ediyorum da emzirmeden ellerim yıkıyorum oğlum cok
meme tutar oldu.
TEk deliksiz uyumak isteğim karnim acikma ollyorum hep az yiyorum da.
Buda belirtiler den mi acaba?
Az giciklanma vardi gexti baya.ates vs.yok hic umarim geçer gun gün .maske zor biseymış ,ama sukur rabbim beterinden korusun..2.gündeyim .saglik olsun 😊😊❤🤲🤲😷